Winkelmand
Controleren en retourneren
Vooraf
Plastibac doet steeds haar uiterste best om je bestelling vlot en verzorgd af te leveren. Voor de verzending werken we samen met streng geselecteerde transport- en distributiebedrijven. Het kan uiteraard steeds voorvallen dat er tijdens het transportproces iets verkeerd gaat. Het is dan ook van zeer groot belang dat je je bestelling bij ontvangst onmiddellijk - en in aanwezigheid van de chauffeur - goed naziet op schade of (gedeeltelijk) verlies.
Plastibac doet steeds haar uiterste best om je bestelling vlot en verzorgd af te leveren. Voor de verzending werken we samen met streng geselecteerde transport- en distributiebedrijven. Het kan uiteraard steeds voorvallen dat er tijdens het transportproces iets verkeerd gaat. Het is dan ook van zeer groot belang dat je je bestelling bij ontvangst onmiddellijk - en in aanwezigheid van de chauffeur - goed naziet op schade of (gedeeltelijk) verlies.
Iets vastgesteld? Meteen noteren.
In
het geval je iets vaststelt, noteer dan meteen een nauwkeurig én
volledig voorbehoud op de CMR. Dit is uiterst belangrijk om ontvankelijk
te zijn.
In dit document rond ontvankelijkheid lees je er alles over.
Een retour van goederen dienst steeds vooraf aangevraagd te worden. Om een retouraanvraag te initiëren, dien je dit retouraanvraagformulier in te vullen. Gelieve dit document volledig in te vullen en de, zoals
onder punt D aangegeven, factuur of orderbevestiging mee te sturen. Een
retour is alleen mogelijk na onze uitdrukkelijke goedkeuring en de
ontvangst van een bij te voegen retourbon van onzentwege.